Back in västerås

Date: 2011-12-29 Time: 19:36:46 \ Category: Allmänt

Så är det ja. Nu är julen över och vi är hemma i västerås igen. Julklapparna blev omtyckta av barnen, vilket va bra:) tror nog alla va nöjda, även de vuxna:)'

Annars? Händer inte så mycket, väntar på att nyårsafton ska va. Äta och god i gott sällskap:) ska bli trevligt.
Idag har jag och Tiina varit och shoppat lite i erikslund. Blev lite bebiskläder. Så söta! Så nu har plutten lite att ha på sig när han/hon väljer att dyka upp:)
Därför ska tiden bannemej gå fort nu har jag bestämt! Vill ha våren, så att vi kan få sällskap av vår bebis <3 !
Det märks att den växer där inne iaf, inte bara på min mage, utan det känns med:) mycket mer sparkar och rörelser inifrån. Så mysigt! Tror Lill*n hade aerobics/kickboxnings-pass häromkvällen. För det va full rulle precis hela kvällen! I ett par timmar:) haha! Så kul!

Ska bli intressant och se vad min bm säger på måndag när vi ska dit, ska äntligen få höra hjärtljuden:) längtar! Sen ska magen mätas också. Intressant ;) får uppdatera lite efter jag varit där så, om någon nu läser här, ni kan hänga med lite i utvecklingen.

Nu ska jag och min super-söta sambo äta kvällsmat. Adjö! Slänger med bilder på klädena vi köpte idag, bland annat den pyttelilla söta strumpan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...