Blogg från badkaret

Date: 2011-12-10 Time: 19:54:48 \ Category: Allmänt

Som rubriken visar så bloggar jag från/i badkaret:) haha, ligger här och flyter. Eller sjunker.
Hållt igång hela dagen! Jag och Fredrika har varit och letat julklappar från 11-16 ungefär. Tog hand om världens berg med disk när jag kom hem. Bara det tog ca 45 min, sen fram med dammsugarn ett par varv. Nu innan jag hoppa i här har jag kokat knäck och letat fram glögg set i källaren...så ja mina vänner, nu värker det i fogarna och ischias-nerven gör sig påmind:( usch! Då är det skönt att slappna av i ett varmt bad en stund:)

Börjar bli rätt så klar med julklapparna:) skönt! Bara några få som är kvar, och det är saker jag vet jag ska köpa men inte riktigt hittat än. Så är det med det!

Nytt på gravid-fronten då? Jo bebis sparkar allt hårdare och oftare:) äntligen känner man det. Inte känt det tidigare pga moderkakan i framvägg som det så vackert heter. Så den är väl lite i vägen då antar jag. Men nu jäklar ta den igen för förlorade känningar:) i torsdags kväll va det verkligen rejäla kickar, hela magen bara studsa till;) är mest aktivitet där på morgonen och kvällen när man lagt sig såklart:)
Undrar så va det är för en liten krabat som gömmer sig där inne. Är det en liten flicka eller pojke? Fredrika ska ju få en pojk, dom kollade upp det ordentligt i Gbg i torsdags. Vore kul om vi fick en av varje, alltså en flicka till mig. Men innerst inne så spelar det absolut ingen roll. Bara det är ett friskt välskapt barn:) vore dock tacksam om den inte blir nån 5-6 kilos klump som man ska kämpa ut;) haha! Återstår att se:)

Nu blir det lugnt resten av kvällen. Kolla tv och äta lite godis:) ska nog dra upp julgranen en dag. Ganska snart. Måste ju få njuta av den ett tag, för jag åker ju till limmared nästa vecka nån gång, då vill jag ha fått titta lite på min fina gran först:)

Skickar med en liten bild på kusinerna i magen:)

Hepp. Slut-plaskat för denna gång. Adjöss!


Kommentarer
Postat av: Kattie

Jätte kul att du uppdaterar bloggen så man får höra hur du har det och hur du och magen mår! :) kram

2011-12-10 @ 21:20:02
Postat av: Emma

Ska försöka va duktigare med det nu än vad jag har varit:) lite lättare nu när man kan blogga från mobilen med:)

2011-12-10 @ 21:35:10
URL: http://eskaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...