DÅLIGT HUMÖR!

Date: 2011-12-13 Time: 11:54:31 \ Category: Allmänt
Fick precis papper hemskickat från den förbannade a-kassan att jag får ingen ersättning från dom då jag inte arbetat såpass mycket som dom anser att man ska. Trots att dom säger att man ska va medlem ett visst antal månader för att kunna få ersättning och bla bla bla! Säg för i helvete bara som det är istället för att slingra undan med massa annat skit-snack! Detta kommer ju innebära att jag antagligen kommer få den lägsta mamma-penningen med..vilket suger apa! Humöret är långt ifrån på topp nu! Jag har jobbat mycket! Va fan va idén med att gå med där från början då? När man inte får nån hjälp? Ett jävla tjat...gå med gå med gå med! Sen sitter det människor hemma i sina soffor och blåser staten på massa pengar..genom att kräva socbidrag .... behöver inte jobba för man orkar inte, kan konstigt nog inte..trots att det inte är några fel på en, pallar inte press, stress, kan inte göra det eller det...för fan SKÄRP er folk! Finns dom som har det 100 ggr värre! Som inte har lyxen att sitta på sitt arsle och gnälla att man inte "orkar" jobba! Skulle kunna mörda för en cigg nu! Förbannade nikotin! Förbannar dagen man började med den skiten! Just det jag har slutat röka..inte nyligen dock..utan varit rökfri ett bra tag nu..men suget kommer när du minst anar, fortfarande, och knockar en tillfälligt! Jävligt jobbigt!!! JAG BLIR TOKIG!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...