Mitt Limmared och Jag <3

Date: 2011-12-19 Time: 08:49:09 \ Category: Allmänt

Jo då, som rubriken lyder så är jag i Limmared för att fira jul:) kom i lördags. Sovit hos Fredrika och Bengan inatt, och igår hos Johanna och Jimi. Blivit lite omkring flyttande, trots att jag redan trodde allt va bestämt...är så när man är stor i orden men väldigt liten på jorden. Snacka går bra!

Imorse blev jag väckt när Bengan kom hem från jobbet, när hundarna skällde loss för fullt, är hopplöst när jag blir väckt..kan inte somna om igen. Så det va bara att stiga upp. Ätit frukost och duschat. Snart ska jag och Fredrika bege oss till gällstad en sväng och titta runt lite. Och ikväll ska jag klä julgranen hos Johanna tillsammans med barnen:)

Vi va på gekås igår. Handlade färdigt de sista julklapparna. Skönt! Va inte alls så farligt med folk, det gick att gå runt. Otroligt! Ingen kö in eller knappt till kassan.

På torsdag kommer min kära sambo hit. Med alla julklappar vi köpt i västerås. Ska bli mysigt att träffa honom igen <3

Två bilder skickas med idag, tidig morgon hos Fredrika. Doris har lagt beslag på min kudde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...