wash and go

Date: 2011-02-16 Time: 10:32:55 \ Category: Allmänt
Idag står det tvättning på schemat...vilket är rätt bra, då vi är i behov av det lite grann. Hade gjort vad som helst för egen tvättmaskin dock, så man kan styra upp det när som helst...istället på exakta klockslag exakta dagar..
Ska göra en lista här över de som jag tycker är tråkigast med "hushålls-arbete"

1. Vika ihop tvätten, efter den är tvättad.
2. Diska stekpannor.
3. Rengöra slasken efter matrester (kräk-framkallande)

Ja det är nog min top-tre lista på det som jag tycket är bland det tråkigaste att göra i hemmet...håller ni med?

Annars så har jag inte mycket mer planerat idag. Dricker kaffe nu innan tvätten och smyger omkring här för att inte väcka min kära sambo som jobbat natt. Han vaknade visserligen innan när min väckerklocka ringde men jag skyndade mig att stänga av den, annars hade han fått sig ett spel tror jag ;) Jag är nämligen snooze-drottningen förstår ni;) Och mitt snoozande kan driva honom till vansinne när han jobbat natten...haha, kan jag iofs förstå. Jag har absolut inga problem att snooza i flera timmar...det stör inte mig det minsta. Men det stör andra...eller hur Kim? Du älskar ju min väckerklocka? ;) haha! Orre har fått ett par spel på min väckarklocka ett par ggr...hahaha, stackarn.. Dock har han inte kastat iväg den än, trots diverse hot om det;)

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: kim

emma du har nog fått en lite fel uppfattning om att ja skulle tycka om den:)ja verkligen HATAR den när du väl sätter igång å snoozar den:)

2011-02-16 @ 20:28:38
Postat av: Emma

Jag vet att du älskar min snooze-förmåga;) du önska du va lika bra själv på det;)

2011-02-17 @ 09:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...