God Förmiddag

Date: 2011-01-03 Time: 10:55:54 \ Category: Allmänt
Sitter med kaffekoppen i högsta hugg:) Ska börja göra mig iordning snart. Ska dra en veva ner på stan för att få hjälp av min snälla svägerska att kopiera mitt cv och personlliga brev så jag kan söka ytterligare två jobb till.
Hittade ett på amv.se igår som USK. På ett servicehus denna gången så får väl prova det och hoppas på det bästa.
Sen va det även ett i en butik nere på stan där dom sökte folk, ska gå in och lämna in mitt cv där också.
Behöver verkligen skriva in mig på arbetsförmedlingen då jag inte gjort det än...korkat jag vet men jag har bara känt att jag velat lösa detta själv utan massa påtryckningar! Men det verkar inte gå så bra så får väl ta mig in dit en dag i veckan med.
Har bara hört negativa saker om arbetsförmedlingen med...då blir man lite osäker. Men men, bara att strya upp det.

Sen ska jag plocka undan granan idag med hade jag tänkt. Så ser min dag ut än så länge.
Uppdaterar en rad eller två när jag kommit hem igen:)
Om ni känner att det finns något att kommentera eller så så lämna gärna en liten rad:) Alltid roligt att veta vad folk tycker...om det ens finns nån som läser detta dvs;) haha! Vem vet...So long!

Kommentarer
Postat av: Lojsan

Jag läser! :) ett mycket bra initiativ till en ny blogg, o som sagt HOPPAS den uppdateras liite oftere än den andre ;)

2011-01-03 @ 11:55:34
Postat av: Emma

Jippie min första och enda kommentar:) Tack Lorten:) haha! Japp, får nog bli mitt nyårslöfte att uppdatera lite mera.

2011-01-03 @ 12:01:57
URL: http://eskaxelsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag läser också faktiiiiiiskt! =)

2011-01-03 @ 13:53:01
Postat av: Emma

Love it Lotta:)

2011-01-03 @ 14:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...