längesen

Date: 2011-01-28 Time: 09:47:17 \ Category: Allmänt
Ja det va det...igen! *smätter mig på fingrarna*

Joho vad har hänt sen sist? Lite och mycket;) Fortsätter med mitt jobbsökande...håller tummar och tår för två natt-tjänster jag sökt nu på ett boende. Hoppas hoppas!

Är i Limmared nu..min älskade sambo hjälpte mig så jag kunde åka hem hit ett par dagar och gosa med mina kära syskonbarn:) Tack älskling <3
Men det blir ingen ut-sovning när man är här:) haha, barnen vaknar tidigt och somna om är ingen idé. gick upp halv åtta idag när flickorna åt frukost inför skolan.
Lilla sjuklingen Jennie vakna tio över åtta...så hon fick sin penicillin och jag gjorde ett tappert försök med första inhalationen...usch så synd det är om henne..hon blir så ledsen och får typ panik när man måste hålla fast henne och masken framför ansiktet...inte lätt att va så liten och inte förstå heller. Hoppas hon frisknar till snart!
Emelie och jag tog ett parti yatzi nyss:) Eller ett halvt, va lite för avancerat med maxi-yatzi så vi körde bara raderna där uppe..

Sen ska jag ge mig ut till Tranemo för diverse ärenden..mjo, är nog det som står stadigt på agendan.

Fram tills nu har jag och min sambo inte varit ifrån varann på ca 3 månader..och det känns faktiskt. Saknade honom redan efter ett par timmar igår...fick ett sms från honom på fm igår där det stod att han tyckte det blev så tyst och tråkigt när jag åkt..sötnos:)
men känns samtidigt skönt att sakna varann, då har vi inte tröttnat iaf;) haha!

Näpp nu blir det lite mera kaffe! hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...