orka!

Date: 2011-01-13 Time: 19:58:21 \ Category: Allmänt
Ja just det! Orka! Förbannade skit det mesta ska vara!
Va på intervju idag, på ett jobb jag verkligen hoppades på...för att få reda på att det endast är skit!
Provanställning i 6 mån på 10%!!! Ja ni läste rätt 10%! Helt sjukt!
Det blir 4 tim i veckan, med en timpeng på 103kr/tim. Så det går ju inte.

Då faller man tillbaka i hopplösheten... inget jobb, mer väntan...mer vänta på allt! Ja jag har mig själv att skylla, fullt medveten om det. Men kan väl ändå få tycka att det är skit? Eller? Få tycka lite synd om mig själv? Kanske? Vem vet..jag gör det iaf.
Har inte lust till nått...

Sökte ytteligare 5 jobb idag...har sökt upp emot 30 jobb sammanlagt...men men.

Skit och pannkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...