söndag

Date: 2011-01-16 Time: 12:16:05 \ Category: Allmänt
ja det känns faktiskt..riktigt seg idag, förstår dock inte varför. för vi gjorde inget igår, bara va hemma och slappade. Men men, är väl så ibland.

För övrigt så va jag nere på arbetsförmedlingen i fredags och skrev in mig. Inte kul! Nu är man tvungen att söka jobb i hela Sverige! Helst Stockholm, Solna, Enköping, Sundbyberg!! Låter det vettigt eller realistiskt tycker ni??? Det tycker inte jag! Bara för att jag är usk och det går sååå bra med tåg säger dom.
Fy fy fy! Vad hände med verkligheten? Dom är inte kloka där nere.
Finns ett ledig usk jobb här, men det är i hemtjänsten med...precis som det förra jag hade...då ska man cykla igen i ur och skur, få jobba ensam hela dagarna..vill inte det! Vill inte ha det så...men man har inte längre något val. Utan bara att söka och ev få stå ut med eländet.

well well, ingen idé att rabbla allt gång på gång för det blir inte bättre heller.

Igår vräkte snön ner, ja på natten, men idag är det plusgrader och det verkar smälta lite:) Det gillar vi! Kom hit med våren! Trött på snön nu..Vill ha sommar och sol:) Varma, ljusa sommarkvällar!

Min fina Sofie! Saknar dig!



Är även väldigt sugen att åka till Limmared. Va ett par veckor sen..vill träffa alla barnen:) Vill inte heller att det går allt för lång tid emellan gångerna för då känner inte Jennie igen mig tror jag.
Får se när jag kan åka ner igen.



Idag blir en lugn dag. Måste ner till tvättstugan och boka in en tid. Kanske finns en idag t.o.m...det vore bra för kläderna tryter:)
Jaha det va väl vad jag hade att komma med denna gången...får se om det sker nått under dagen och jag gör en liten kvällsuppdatering:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...