Aggressioner!

Date: 2012-04-04 Time: 20:34:10 \ Category: Allmänt

Ja! Idag blev jag så förbannad på de förbannade tele2! Som retade upp mig innan jag ens gått upp ur sängen! Grattis! Inte illa!

Beställde ju nytt abonnemang och mobil via en försäljare från dom för 4 veckor sen. En beställning som skulle ta Max 3 veckor sa han. Nu vid tre olika tillfällen har jag fått sms från dom där dom skjuter upp leveransen utan någon förklaring!
Chattar med kundtjänst som säger att jag kan avbryta köpet trots att det gått mer än två veckor sen avtalet tecknades. Tänkte åh va skönt för då åker jag sen oc köper en mobil bara utan det förbannade tele2.
Men det känns inte helt ok så jag ringer dom istället. Efter 40 min får jag prata med en tjej som inte vet
Nått. Hon kopplar vidare mig till en annan avdelning. Efter ytterligare 20 min får jag prata med en till tjej som säger att jag inte alls kan häva köpet då ångerrätten gått ut, det har ju gått
Mer än två veckor sen avtalet tecknades!! Blir så förbannad!! Skällde lite på henne, la på luren och svor och levde på min disk! Satte
Mig sen ner och skrev ett hat-mail till tele2! Haha! Ett som inte va nådigt!
Jävla folk som ska reta upp en höggravid kvinna!!!
Usch! Blir upprörd bara av att tänka på dom!

Så denna dagen har inte varit kul alls. Hoppas på en bättre imorgon.
Tjolong!


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Eskaxelsson,



Vi på Tele2 hoppas att det löst sig med din beställning, annars får du gärna kontakta mig direkt.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2012-04-11 @ 17:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...