Det magiska datumet 22/4-2012

Date: 2012-04-22 Time: 17:05:24 \ Category: Allmänt

Ja! Då va dagen äntligen här. Beräknad födsel av vårt efterlängtade barn:)
Nio långa månader är över!
Men trots det så har bebisen bestämt sig för att stanna lite till verkar det som.
Trots att denna hyresvärden vräkt sin gäst och hotat med avgifter. Hjälper inte ett skit.
Haft mer sammandragningar och mera tryck neråt och tryck överlag. Någon värk här och där bara, men that is it! Inte nått mer! :(
Men men, som jag sagt hela tiden; så blir det övertid, allt innan skulle bara vara bonus. Hoppas dock inte på 14 dagars övertid! Det VILL jag inte!
BM trodde inte det heller, men man vet ju aldrig. Vill inte bli igångsatt:( känns som det är så mkt värre än att kroppen får sköta det på naturlig väg liksom.

Vill ni gissa datum, vikt och kön? Detta är vi som gissat hittills:

Fredrika gissade en pojk 27/4 3800 gr.
Maria .K. En pojk 3400 gr
Orre en pojk idag
Jag en pojk 4230 gr 29/4

De allra flesta tror på en pojk:) inklusive mig själv:)

Helgen som gått har vi tillbringat med massa mys <3 i fredags va vi på bio, hunger games. Den va väl bra, trodde dock den skulle va bättre. Men men.
Igår bokade vi bord på jensens och åt god mat:) passade på att göra sånt som inte blir lika lätt sen när vi är tre i familjen:) det är ju andra prioriteringar då.
Och ikväll ska vi göra hemma-gjord pizza och kolla film och bara mysa för fullt <3
Jag och min underbara sambo <3

Slängde upp en bild på fb i fredags på magen, kastar upp samma här. För den ser likadan ut idag med, tro det eller ej!

Sen sist men inte minst! Grattis på födelsedagen söta Emelie:) 8 år idag!



Kommentarer
Postat av: Ulle

Stort lycka till när bebisen bestämt sig för att de är dags å komma ut :-)

Jag gissar på att den kommer ut 24/4 jag tror de är en pojke (ja har alltid fel så är troligtvis en flicka ;-))

Vikt: 3510g Längd: 51



Va vinner jag om jag är närmast ;-)

2012-04-22 @ 18:11:54
URL: http://ullebaby.blogg.se/
Postat av: Emma

Du vinner den stora äran Ulrika:) haha! En hedersomnämning här på bloggen med:)

Tackar:)

2012-04-22 @ 18:34:33
URL: http://eskaxelsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Du va riktigt nära datum-mässigt:)

Men vikten va jag närmre på:) haha!

2012-04-28 @ 13:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...