I väntans tider:)

Date: 2012-04-18 Time: 12:40:27 \ Category: Allmänt

Ja då kan allt hända;)
Vaknat två morgnar med fruktansvärt ont i ryggen. Inte fattat va det berott
På. En del trodde förlossningen kanske
Närma sig. Jag hade ingen aning.
Imorse va det samma visa, fast ännu värre. Kunde inte sitta eller stå och det stråla fram över vänster sida av magen. Det ville inte ge sig. Så jag ringde in till fl och fick komma in till spec. Mvc. Där tog dom urinprov, vilket visade 2+ på leukocyter, behövde inte va nån fara sa dom men dom skickade iväg det på odling ändå, får svar om någon dag. Sen fick jag ligga med ctg en stund. Mitt blodtryck (som varit bra hela graviditeten) va nu lite högt 140/92. Har innan legat på 120/70 typ. Sen tog dom prover, kollade njurfunktion
Och sänka. Vet ej svaret på dom än heller. Dom kollade ett ul på bebis och den mådde bara fint:) det va trångt där inne, armar och ben låg huller om buller i en enda hög;) stackarn;) Huvudet låg väldigt långt ner sa hon:) bra det!
Har nu fått tid till ul av njurar. Dom ska se så inget ligger klämt, vilket dr misstänkte då jag hade så ont där bak på sidan. Så 14.30 ska vi in igen då.
Tror nog allt är bra nu, har inte ont längre. Lyckades vila en 20 min innan med:)
Gött! Så det va det. Uppdaterar sen om nått nytt inträffar. Annars blir det väl en uppdatering på fredag då jag ska till bm.


Kommentarer
Postat av: Paula

Det kanske snart är på G ändå.. mitt blodtryck har alltid ökat något dagarna innan det har satt igång. Olle sa att det var vanligt att det gör så..

Kram

2012-04-20 @ 08:30:07
Postat av: Emma

Hoppas det Paula :) Två dagar kvar nu!

2012-04-20 @ 09:59:40
URL: http://eskaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...