Nytt besök hos Barnmorskan

Date: 2012-04-20 Time: 09:51:54 \ Category: Allmänt
Jo, nyss hemkommen från BM. Bebisen mådde fint:) Magen min hade på tio dagar vuxit ytterligare 1 cm (!). Så har nu ett SF-mått på 38 cm (!!!) It is HUGE! Så fasar nästan för vad som gömmer sig där inne! Aj aj aj!
Mitt blodtryck va bättre idag än i förrgår, vilket är positivt:) Inte hört nått om odlingen av u-provet så antar att det va bra med. De andra blodproven som de tagit va också bra.
Min BM trodde inte att vi skulle behöva gå över tiden några 14 dagar:) Så bra sa jag! Då försöker vi att tro på detta;) Hoppas verkligen att hon har rätt.

Annars? Skitväder här idag! SNÖAR!!! MORR!!! Hade hoppats på fint väder så hade vi tänkt gått på promenad nere vid Björnön nu på fm. Men icke då! Riktig blötsnö är det med så man blir garanterat dyngsur när man sätter foten utanför dörren.

På söndag när vår lilla skatt är beräknad att komma fyller också Emelie år :)

8 år!
Helt otroligt! Jag undrar: Var tog den tiden vägen? Sen bara några få dagar efteråt fyller Sophie år.
12år!! Hon blir tonåring nästa år! Scary! Stanna tiden lite! För man hänger bannemej inte med alla gånger. Och värre blir det väl när man själv har barn kan jag tro. Då springer tiden fullständigt ifrån en.

Blir en lugn helg framöver. VILA! Är det enda jag orkar typ. Fattar itne detta. Är så otroligt trött hela tiden och sover på dagarna. ibland flera ggr/dag. Ok om man haft dåliga nätter, som inatt, men inte annars när man sover som vanligt på nätterna med liksom. ja ja, är väl kroppens sätt att förbereda sig antar jag med. Att se till så man orkar och har krafter när förlossningen drar igång.
Men nu har vi pratat om bio hela veckan men inte kommit iväg dit än! Vill se Hunger Games. Dessutom har vi en helt ny biograf här i Västerås nu så det vore roligt att passa på att titta på nån film innan plutten dyker upp:) För då har vi absolut inte tid med det:)
Så tror nog vi kör på det ikväll kanske:)
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...