Underbara sol:)

Date: 2012-04-05 Time: 10:42:09 \ Category: Allmänt

Sitter på balkongen med en kopp kaffe och njuter av solen:) eller vi njuter av solen. Magen och jag;) insveper lite härliga d-vitaminer:)
Så skönt!
Va trög-startad idag, ville gärna ligga kvar l sängen länge till. Men sparkade ut mig själv till slut.

Idag vet jag inte vad som händer, inte allt för mkt. Ska sitta här en stund till, sen gå in och kanske städa lite. Det behövs.

Tänk vad mysigt det hade varit om min lilla bebis varit här nu! Då kunde vi gått på promenad i vagnen och njutit tillsammans av vår-vädret:) kom uuuut lille vän!!
Men men, vi hinner nog med många
Promenader framöver:) det är jag
Övertygad om!
Nu tar vi en kopp kaffe till:) hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...