V.40

Date: 2012-04-16 Time: 12:41:28 \ Category: Allmänt

Idag går jag in i, vad jag hoppas är graviditetens sista vecka. V40:) woohoo!! Helt otroligt hur fort det gått! Känns som det va igår man testade positivt.
Att jag äntligen skulle få vara här, efter flertalet missfall så är det nu vår tur:) vår lilla skatt som jag burit på i nio långa månader är snart hos oss på riktigt! Underbart!
Det ska bli skönt med att bli av med magen och all vätska som man samlat på sig. Fingrarna är som korvar och gör grymt ont på morgnarna, kan inte böja dom då. Mindre skönt. Men allt sånt jobbigt försvinner ju när bebisen är ute:) det är värt alla krämpor! Det är jag övertygad om!

Helgen som va har sprungit iväg. Hade Agge här:) det va så roligt! Bjöd dom på mat på fredag-kvällen, innan orre stack till jobbet. Sen stannade Agge kvar hos mig och sov över här:) vi käka godis och svamla massa strunt, precis som förr:) sen på lördagen åkte vi runt och handlade lite. Ner på stan bland annat.
Lördag-kvällen spenderade jag på soffan, helt slut efter en hel dag på stan. Ryggen tar mkt stryk nu när man går runt massa. Är väl så när man är heavy;)

Väntar nu på att sambon ska vakna efter att ha jobbet natt. Så ska jag laga lite lunch till oss. Sen ska vi sätta in bilbarnstolen i bilen:) har inte så mkt planer för denna dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...