2012-12-10

Date: 2012-12-10 Time: 06:24:20 \ Category: Allmänt
Lyckan är total över att jag hittat mina termobyxor nu när det är så kallt ute och man ska stå och vänta på bussen :) Är det liten pensionärs-varning att ta på sig det nu för tiden?? ;) Smart kallar jag det, så slipper man frysa :)
Visdomen kommer med åldern ;) haha!

Denna morgonen kunde startat lite bättre faktiskt. Vakna med vidrig värk i magen är väl inte det optimala. Men hoppas på att iprenen ska göra susen om en liten stund. Druckit en kopp kaffe och ätit en smörgås. Snart är det dags att pälsa på sig kläderna och gå ut till bussen.
Va nästan två veckor sen jag jobbade sist. Man blir lätt lite bekväm. Nu när jag varit hemma såpass länge med Ville igen, så är det lite motigt att gå iväg till jobbet. Hade gärna stannat med honom. Men det är ju bara tre dagar - sen är det jag och han i en vecka till. :)

Grymt irriterande att blogg.se appen inte fungerar från telefonen. Att man ska behöva slå upp datorn varje gång. Som sagt - bekväm blir man fort :) Går snabbare att blogga från telefonen och att lägga upp bilder. Hoppas de löser det snabbt. Sist så tog det ju en smärre evighet.

Måste komma på vad jag ska köpa till min sambo i julklapp med. Tips någon??
Han önskar sig aldrig något. Vilket inte gör saken lättare. Och kläder vill jag inte ge honom för det får han jämt! vore kul om man kunde komma på nått nytt. Svårt det där.
Ville är ialla fall klar. Vi har sansat oss rätt bra med honom. Visst är han värd allt. Men han förstår ändå inte innebörden av julafton än. Tror ju att prassla med pappret kommer vara roligast ;) En snusdosa med makaroner i är minst lika rolig som 100 st julklappar;) Sen dessutom så får han ju massa fint året av oss. Blir mer storslaget nästa år - när han förstår mer :) Ser fram emot att se hans reaktion inför jultomten. Inte mkt som skrämmer den killen :) Han är modig mammas lille kille. Endast om han är trött som han kan vara lite mer har-hjärtad. Men Tomas har försökt skrämma honom flera ggr och lyckas icke. Möts endast med stora leenden då :) haha! Tji fick han ;)

Dags att borsta tänderna och sen ge sig iväg. Ha en bra måndag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...