Hemma igen

Date: 2012-12-02 Time: 21:21:31 \ Category: Allmänt
Nu är jag tillbaka till hemmets lugna vrå. Haft ett par kanondagar nere i Limmared och Tranemo.
 
Bakat pepparkakor med barnen. Druckit kaffe och umgåtts med mina systrar.
Har inte sovit så mkt som jag trodde jag skulle göra. Vaknat flera ggr/natt och tidigt på morgonen. Är inbyggt det där. Precis de tider Ville i vanliga fall brukar vakna.
 
Igår va det fest. Emma och Therese hade 50 års fest, 25+25 :) Det va fullt ös och mkt roligt. Skrattade så tårarna sprutade när jag och Ronja "Stevie" drog igång vår repetoar med östgötska och blindprat :) hahaha! Hon är störtskön den människan.
Vi förfestade hemma hos Fredrika innan vi fick skjuts till hagatorpet. Kul :)
 
Imorse va huvudvärken ett faktum. Så jobbigt! Men tack vare ipren och kaffe så försvann den rätt snabbt ändå. Tågresan hem gick bra med. Ipaden va underbar. Satt och kolla film och då flög tiden förbi bara. Jag vill ha en egen - snälla tomten :)
 
Lyckan va total när jag träffade Ville igen :) Han sken som en sol och va glad att träffa mamma! Som jag har saknat honom! Älskade unge :)
Det har varit superjobbigt att vara borta från honom. Men samtidigt är det väl nyttigt också. Man behöver få rå om sig själv lite grann nån gång då och då. Hämta lite nya krafter osv :) Men Ville och Orre har haft det så bra tillsammans - varit ute på lite äventyr tillsammans :) Natten till idag spenderade Ville hos sin faster. Tiina har velat passa honom över natten ända sen han föddes. Och det hade gått så bra så. Han har varit jättesnäll och glad. Sovit hela natten jämte faster. Sånt är roligt att höra. Att det går så bra och att han är så snäll. Mammas pojke.
 
Fy fasen så kallt det är! -16 grader här hemma. Brrr! Blir nog till att hålla sig inomhus imorgon då det ska bli ännu kallare.
Ska nog ta och krypa ner under mitt gosiga täcke och kolla lite tv i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...