Kalas-dags

Date: 2012-12-01 Time: 14:22:57 \ Category: Allmänt
Idag är det dags för lite fest :) Ska bli roligt att träffa alla igen och slå klackarna i taket :)
 
Igår bakade jag pepparkakor med mina systerdöttrar. Ett organiserat kaos må jag säga :) Men kakorna blev goda.
Före det så va jag och Fredrika och Alvin ute i gällstad. Där jag köpte ett par stövlar. Mycket nöjd!
Sen sov jag över hos Kim igår. Satt och småpratade lite en stund innan sängen kallade.
Sovit dåligt de senaste nätterna. Vaknar samma klockslag som Ville vanligtvis brukar vakna. Är väl en inbyggd "mamma-klocka" ;)
 
Om en stund ska jag åka ut till tranemo och äta lite pizza :) sen är det dags att svida om till party-stassen :)
 
Kör en lite bättre uppdatering imorgon när jag sitter på tåget. Inte lätt att skriva på datorn när man har en klängig liten tre-åring i knäet som gärna vill vara med och knappa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...