Mysig fredag

Date: 2012-12-14 Time: 22:22:04 \ Category:

Dagen har varit små seg idag. Ville har testat mitt tålamod med sitt våga-vägra-sova race som han körde här mitt på dagen. Det va minst sagt påfrestande. Men eftermiddagen - när han till slut tuppade av blev desto bättre. Hans humör va toppen efter att ha sovit ordentligt :)
Varför gör han bara inte som mamma säger? Mamma vet bäst :)
Vi har busat massa idag och myst.

Sen vid 17.30 kom faster Tiina hit och vi bjöd på mat. Tacos stod på menyn idag :) och efter det blev det kaffe och nougatbollar såklart :) mmm!
Sen badade vi Ville - det va roligt! Han plaskade glatt i vattnet. Himla bra uppfinning den där badstolen :)

Ikväll va han helt slut plutten, efter bus och bad. Så direkt efter vällingen så vände han sig om och slockna. Tog inte ens 5 min :) så gjorde han alltid innan också. Men nu den senaste tiden så måste han busa en liten stund innan han kan lägga sig till ro och slumra in. Sötisen!

Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova. Hörs imorgon gott folk :)
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...