Plåstret

Date: 2012-12-05 Time: 11:45:12 \ Category:

Ville "plåstret" Axelsson sover nu gott i mammas famn. Enda sättet numera, dagtid, att få honom att sova.
Jag måste bära honom till sömns, sen helst låta honom sova på mig. Annars vaknar han oftast så fort jag lägger ner honom. Frustrerande som tusan!
Visst är det mysigt att ha honom nära. Men skulle vilja kunna lägga ifrån mig honom så jag kan få nått gjort här hemma. Men det går icke! Fattar inte varför han börjat så här?!?
Kvällstid somnar han gott utan protester i sin säng. På dagen går det absolut inte.

Mina armar och min rygg mår inte väl.

Men rackarns söt är han såklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...