Slutkörd!

Date: 2012-12-21 Time: 20:13:26 \ Category:

Det är jag! Ögonen har varit grymt tunga hela dagen! Nu ikväll så klarar jag knappt av att sitta upprätt utan att somna. Kul sällskap man är ;)
En vecka med jobb hela dagar och vakna en-två ggr / natt, det tar till slut ut sin rätt. Orre sa till mig nyss att han tycker jag är duktig. Han själv hade aldrig klarat det, sa han.
Tackar :) skönt med lite klappar på axeln emellanåt :)

Tog ett glas rödvin innan till maten. Det va gott. Men är man svintrött redan så är ett glas rödvin = en sömntablett :) haha! Klenis man är!

Ville tar för sig mer och mer gällande krypandet :) så roligt att se! Men bara om han får fäste med ben och fötter, typ på en matta. Annars på golvet kör han åla-bakåt-stilen, liten latmask kanske ;)
Men snart kommer han nog på hur han ska göra :)

Äntligen är alla julklappar färdiga! Skönt!! Nu kan man slappna av lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...