Sömnproblem i söder

Date: 2012-12-27 Time: 21:27:05 \ Category:

Här nere i söder ( söder i jämförelse med Västerås) så har min son kraftiga sömnproblem. Total-vägrar somna själv! Jag blir tokig! Vill inte hålla på att bära på honom, för det får bannemej inte bli en vana av det när vi kommit hem.
Han har aldrig haft problem att somna själv här nere innan.

Vi kom efter en lång bilresa hit i tisdags. Vädret hemma va bedrövligt! Ända fram till Mariestad. Sjukt mkt snö! Och uselt plogat. Men från Mariestad och hit va det barmark som tur va. Åt julmat hos Johanna och Jimi när vi kom fram. Sen fick alla barnen sina julklappar :) Ville fick massa fina julklappar ; kläder, tavla, saccosäck, lära-gå-vagn, bäddset till vagnen mm :)
Sen spelade vi vuxna julklappsspelet :) fanns en hel del fint att slåss om! Haha! Och kul va det :)

Idag har Fredrika och jag och Ville varit i Borås en sväng, spanat in mellandagsrean.
Sen har vi druckit kaffe hos Johanna.
Va förbi hos Lotta en sväng också och Ville charmade in sig totalt där :) han fick en jättefin julklapp! Tackar vi så mkt för :)

Ville är lite rädd för sin kusin Alvin ;) han är aningens vild och Ville blir lite förskräckt :) haha! Det är full fart på kusinen, glad och 100 % bus hela tiden :)

Nu ska jag sova!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...