Nöjd Fredrika?

Date: 2012-01-08 Time: 18:15:39 \ Category: Allmänt

Fredrika bad mig uppdatera här så jag får väl göra det;) skulle gjort det för ett tag sen men glömde det.
I måndag va vi hos bm. Fick höra de underbara hjärtljuden av vår bebis <3 underbart:) sf måttet va 24. Va visst helt normalt sa hon.
Dock stör jag mig lite på min bm, hon är supertrevlig och snäll. Men. Verkar inte va särskilt hjälpsam. Berättade att jag haft så ont av foglossning, och övriga problem. Hon tyckte det va tidigt att säga att man har foglossning...i v 25?? Hallå?? Skumt! Men det va inte tal om att skicka mig till sjukgymnast för att få hjälp eller låna ett bälte. Enda hon sa va att jag får köpa ett isf. Tycker jag är dåligt ändå. Precis som om dom inte tar en på allvar liksom.
Nu har det blivit bättre med foglossningen till och från men har fortfarande jävligt ont ibland. Vi får väl se hur det utvecklar sig, ska dit igen den 30/1. Vikt har hon inte heller kollat. Kanske dom inte gör längre. Håller iofs koll på det själv;) haha! + 6,8 kg hittills. Blir spännande och se vart det slutar:)

Sitter i bilen nu på väg hem från skultuna. Ätit och fikat med Tiina och Tomas. Trevligt:)
Ska handla lite och sen hem till soffan..som vanligt;) va på bio igår med kickan och Tiina. Sg Breaking Dawn för tredje gången på bio:) haha! Såld? Jag? Aldrig;) det va deras första gång. Dom gillade den:) man kan inte göra annat.

Detta får duga för stunden. Nöjd Fredrika?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...