sakta men säkert

Date: 2012-01-23 Time: 10:29:22 \ Category: Allmänt
Tiden går sakta men säkert framåt. Går in i v 28 idag. Saaaaaaakta men säkert så närmar vi oss April. SEGT! Hade lätt kunnat hoppa över ett par veckor här nu..så det närmar sig våren med. ta bort all tråkig snö och den förbaskade kylan! För här har det varit vansinnigt kallt den senaste tiden. Brr! Jobbade lite förra veckan. 3 dagar, Va skönt att aktivera sig lite granna och träffa folk:) Dock höll väl inte mina fogar med om det. hade oerhört ont på kvällarna..men jag vägrade ge mig. Måste kunna få jobba lite granna känner jag. Ska även jobba imorgon. Så det blir lite timmar denna månaden med. Känns bra:) För snart kommer man ändå inte kunna jobba liksom. När magen växer och belastningen är nog så hård på kroppen, därför vill jag kunna passa på nu. Bestämt mig för att dra en repa till Limmared i februari med. Ska bo hos Fredrika och Bengan:) Kommer bli så trevligt så:) Inte bestämt mig precis när än bara...Ska passa på att åka ner till gekås en sväng då med hade jag tänkt. Handla lite till bebisen. de sista som vi behöver innan den kommer:) Skrev ner en fin liten lista igår:) Hade lätt kunnat handla mer kläder med men väntar..inte så lätt när vi inte vet könet heller. Då blir det liksom bara vita, gråa, beige och övriga färglösa neutrala plagg...vilket till slut känns ganska tråkigt..stackarn kommer ju bli deprimerad innan den ens hunnit bli några dagar gammal;) Så vi avvaktar lite med det. Vad har vi gjort i helgen då? I lördags va vi ute i Erikslund och kikade lite...in på mediamarkt och nån klädaffär med. Sen efter det så åkte vi och drack lite kaffe med Tiina. Och sen hem..på kvällen va vi nere på stan och ät mat med Tiina, Tomas och Jesper. Vi åt kina-buffé...smaskens:) Och igår hände ingenting. Jag städade här hemma...höll igång lite grann. Idag funderar vi på att göra en stor-röjning i köket. Rensa alla skåp och städa och slänga sånt som bara ligger och samlar damm. Så kanske man får lite mer plats också. Vi får se, beror på hur trött min sambo är när han kommer hem från jobbet. Annars så har jag inte storslagna planer för denna dagen. Blir lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...