Tanten is in da house!

Date: 2012-01-31 Time: 19:49:10 \ Category: Allmänt

Som rubriken lyder så har jag gått och blivit tant! Köpte mig ett par marin-blå ribbade stödstrumpor igår:) förskräckligt jag vet!! Färgen va den enda som fanns! Men dom hjälper och är sköna! Har de senaste tiden fått väldigt svullna fötter, anklar och ben. Då gör dessa tant-strumpor nytta.

I fredags bakade jag daim-muffins och dumlekakor! OMG va goda dom blev! Inte alls svårt att sätta i sig dom kan jag lova! Lovade Fredrika att baka dom hemma hos henne när jag kommer ner:) haha! Smaskens! Sen va helgen lugn. Vi va ute en sväng i fredags-kväll hos Högbackarna och fikade och pratade lite skit:) alltid lika trevligt! Tog självklart med av de nybakta kakorna och bjöd på, de va omtyckta där med:)
Sen lördagen va lugn. Städade lite granna bara.

Igår va jag hos BM. Hade bara vuxit 2cm så mitt sf-mått va 26. Trodde det skulle va minst 29-30 iom att jag är i v29 nu. Men men:) allt annat lät och såg bra ut. Nästa besök blir om två veckor.

Slänger upp lite blandade bilder här ikväll. Allt från kakor till magar:) nån som vill gissa på vilket kön bebisen får? Själv är jag osäker. Velar väldigt mkt. Orre tror pojk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...