Äntligen!

Date: 2012-06-19 Time: 14:04:30 \ Category: Allmänt

Har jag fått min tvättmaskin:) total lycka! Haha:)
Så sjukt mkt tvätt man gör åt när man har ett barn. Inte konstigt med tanke på hur mkt han kräks och nu för tiden dregglar med:) kan bli två-tre ombyten per dag beroende på materialet som hamnar på dom;)
Så nu har jag invigt min nya tvättmaskin. Den funkar fin-fint!
Va iväg till Ikea idag en snabbis och handlade dusch-draperi, badrumsmatta och lite små handdukar. Så tillsammans med tvättmaskinen i vårt LILLA badrum så är det trångt nu:) men så fint det blir. Ska slänga upp bild sen när vi fått klart det.
Vi va även på visning idag, för ett superfint radhus. I skultuna, men det blir inget av för oss ändå. Men det va fint och mysigt:)

Igår så började dagen med promenad med Johanna och hennes Wilmer. Alltid lika trevligt:) 8 km knatade vi på:) inte illa!
Efter det skulle jag till BM på återbesök efter förlossningen, eller besiktning som ja kallar det;) jag gick igenom, inget körförbud här inte;)
Valde att började med cerazette igen som preventivmedel. Har funkar bra på mig i ett par år. Dessutom är det lätt att sluta med dom när man vill ha bebis nr 2:) för det vill jag:)

Sen efter det besöket va det återträff för föräldragruppen, med barn nu då:) men vi blev inte så många som kom. Jag och ett par till bara.

Annars inte så mkt nytt här. ville har skrikigt hysteriskt de igår kväll och idag. Igår höll han igång i närmre en timme oavbrutet och gallskrek stackarn! Tror det va ont i magen för han inte bajsat.
Idag va han hungrig när han fick en skrik-attack. Kan tro att någon sticker kniven i honom ju. Lilla älsklingen, är så synd om honom då. Stora tårar rullar ner för kinderna med:( plutten.

Förresten, jag fuskade igår. La ville jämte oss i sängen:) oj oj oj så gott mamma sov då:) jag har nog separationsångest;) han är ju liksom hela 30-40 cm bort från mig när han ligger i sin säng;) haha! Nä men det blev så sent igår så därför fick han sova hos oss. Inatt är det tillbaka i sin egna säng igen. (trots att jag mer än gärna har honom hos mig)

Nu ska jag tvätta lite till:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...