Du gamla Du fria!

Date: 2012-06-06 Time: 15:26:01 \ Category: Allmänt

Svenska nationaldagen idag:) och vi har varit på kalas, för Simon som fyller 20 imorgon.
Han fick en flaska Fischer mans friend och en presentkort på bolaget av oss:) så han kan handla själv :)

Min Ville vände sig från rygg till mage igår! Duktiga kille:) bara 6 veckor gammal! Jag har vittnet till det med. Efter han gjort det två ggr så ringde jag Johanna via FaceTime och visade henne, då gjorde han det igen :)
Men vid ett försök att visa sin pappa idag på morgonen så vägrade han...typiskt:) haha! Envisa barn:)
Har lånat en systemkamera nu med, så vi kan ta fina bilder på prinsen! Och framkalla lite förstoringar:)

Och min underbara vän Agge har nu "gått ut med" att hon är gravid <3 underbart! Det bästa i livet väntar puppan:) härligt!


Kommentarer
Postat av: Puppan

Sötis <3

2012-06-06 @ 18:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...