Egen-tid - lyxigt, skönt och ovant.

Date: 2012-06-14 Time: 21:20:40 \ Category: Allmänt

Jopp! Serru! Idag har jag varit nere på stan, alldeles ensam! Åkte ner när Orre kommit från jobbet, skulle shoppa lite åt mig själv och bara njuta av att vara ensam en liten stund:) för det behövs faktiskt ibland, att få vara för sig själv, bara en liten stund.
Men det va ovant, nästan lite stressande faktiskt.
Eller mest jag som stressade upp mig. Va orolig om Ville va skrikig här hemma, det är nämligen första gången jag lämnar fortet lite längre tid och pappa och Ville är själva. Nu va jag ju iofs bara borta i två timmar men ändå. Tog väl typ en halv timma innan jag skickade första smset hem och kollade läget:) haha! Knäpp! Efter 1,5 timme ringde jag. Och mkt riktigt, allt gick kanon-fint:) inga som helst problem. Farsan fixar steken;)
Hade ju tänkt handla lite och göra lite fynd på rean:) men det blev inga fynd till mig själv utan till Ville främst, som vanligt:) jo en tröja köpte jag till mig.

Annars har det varit en väldigt lugn dag.
Försöker glesa ut Villes måltider så han äter mer mängd mat fast inte så ofta. Tycker varannan timme är lite tätt. Så nu har jag ökat mängden mat och han får var tredje timme och det har faktiskt gått riktigt bra:) skönt!
Natten till idag sov han mellan 21-05 underbart:) sen somnade han om och sov till 08.10:) gött att det äntligen börjar ställa in sig på honom.

Det va allt för idag. Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...