Idag ryker skatbo´t!

Date: 2012-06-21 Time: 07:45:50 \ Category: Allmänt
Ja tack och lov! Ska ner på stan sen efter vi varit på BVC och då ska denna morsan klippa sig! Inte en dag försent!
Schletna risbuske till skatbo som sitter på mitt huvud! åh va skönt det ska bli:) Sen hoppas jag att hitta en fin midsommar-klänning. Men det får vi väl se.
Faster följer med och tar hand om Ville under tiden. För pappa har jobbat natt så han behöver få sova.
Just nu sover min killar:) Ville somnade om efter han fått mat vid 06,30 och pappa kom och la sig då efter kommit hem från jobbet. Så jag har tassat omkring här själv:) Kunnat äta frukost i lugn och ro, kleta på lite smink (så man ser något sådär vaken ut) och klä på mig och packa Villes saker:) Inte illa att få göra det i lugn och ro på morgonen;)
Nog för att det inte är så besvärligt annars men det är alltid lite lättare när Ville sover.

Idag är det strålande sol, klarblå himmel och inte ett moln så långt ögat kan nå:) Det blir varmt! Så snyggingen Ville ska få ha MUMIN-linne och shorts på sig:) Oj oj oj vilken hjärtekrossare;)
Slänger upp bild vid senare uppdatering.

Nu ska jag dricka lite kaffe med och vänta på att min son ska vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...