SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR

Date: 2012-06-05 Time: 16:08:00 \ Category: Allmänt
Det är vad jag längtar efter!
Men det är ingen sommar nu direkt! Störande! Vill ju ha mysiga varma kvällar, och soliga härliga dagar:) Med lagom värme, för Villes skull. Jobbigt för lillen om det blir för varmt!
Så sommarn! KOM NU!!

Idag har vi promenerat med Johanna och Wilmer. Mycket trevligt:) Blir en rejäl promenad med roliga samtal och förbränning av kalorier:) GÖTT! Killarna sover gott i sina vagnar medans mammorna blir av med lasten från graviditeten;) haha! JAG behöver det iaf:)

Min lille prins har haft en sovar-dag idag. Han vaknade typ nyss. Ordentligt alltså. Sovit sen 09 imorse mer eller mindre. endast vaknat där emellan för att äta. Lilla knäppisen:)
Nu ligger han här jämte och "pratar" och ler för fullt! Söta unge:)
<3

Imorgon ska vi på 20års kalas!
Ska bli trevligt:)

Nu tror jag att jag ska ta med mig plutten och gå en sväng till affären. Så får han lite mer frisk luft och jag får inhandlat lite onödigt;)


härliga sommar-kryssning med härliga gänget:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...