Steker fläsk!

Date: 2012-06-08 Time: 10:19:22 \ Category: Allmänt

Strålande sol denna underbara fredag:) och jag sitter och solar min stek-heta mamma-kropp! Mmm, ser ut som en riktig baywatch-brud!
Eller inte;) Hahaha! Så långt därifrån man kan komma:)
Det va mest ljug i den meningen:) det enda Sanna va det om solen:)
Plutten ligger här i skuggan och sover gott med, hoppas det inte är för varmt för honom bara. Har ju tendenser till att klä på honom liiiiite för mkt:)

Ville och pappa va ute och gick en sväng här på morgonen, så mamma fick lite tid för sig själv:) plus att ville skulle ändå sova och han sover så gott i sin vagn, så va mest därför faktiskt,

Idag tänkte vi våga oss ut till erikslund, har på känn att det kanske inte är så förskräckligt mkt folk då det är student i stan. De flesta firar nog det istället. Hoppas det iaf! För jag gillar inte att va ute i erikslund annars, så sjukt mkt folk JÄMT! Kaos där ute!
Ska inhandla ett babygym till plutten och kanske nått klädesplagg. Jag har presentkort att utnyttja:) som jag fick på min födelsedag av agge och fredrik. Oc ett av Tiina med:)
Så det är hittills vad vi har planerat för denna fredagen. Vad resten av helgen har att erbjuda återstår att se:) tvätt imorgon, men det är inte nått vidare spännande direkt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...