Tiden rusar förbi

Date: 2012-06-02 Time: 15:48:23 \ Category: Allmänt

Minsann! I tre veckor har vi haft vår prins hos oss nu:) helt otroligt vad fort tiden springer iväg! Usch! Pausa lite! Imorgon är det dag för BVC igen, förra veckan vägde han 4715gr:) en rejäl bebis detta;)

Han har varit med om sin första lång-resa med, med bil. Just nu sitter vi i bilen på väg hem från limmared där vi varit en vecka. Vi har hälsat på massa folk och Ville har fått så mkt fina presenter av alla snälla människor! Tack igen:) så gulligt!

Annars? Inte mkt händer, tänkte börja promenera ordentligt nu med vagnen så man blir av med de sista kg. "bara" 4 kg kvar av (vad jag tror va) 20 kg. Ganska säker på att jag gick upp 20 kg. Inte mer, men kan varit något kg mindre men det va mer nära 20 än nått annat. Magen växte ju in i det sista! Men skönt att det "runnit" av såpass fort hittills. Kan bli 4 envisa kg, det är endast mage och rumpa typ som dom sitter på. Bull-deg är vad det är! Försöka fasta till det:)
Tar gärna nått extra kg som försvinner med;) men nöjer mig med att bli av med dessa 4.
Nu har ju äntligen våren kommer så då är det mycket roligare att vara ute och röra på sig med. Vi har såpass bra avstånd till BVC att vi kan gå dit och affärer ligger nära. Stan ligger bara knappa 20 min promenad-avstånd. Suveränt:) så bara att sluta va en latmask:)

Slänger upp massa bilder här också på Ville:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...