Utvärdering

Date: 2012-06-17 Time: 21:46:42 \ Category: Allmänt

Ja ja skulle ju uppdatera om hur natten gått. Och den gick bara bra:) Ville somnade 22.30 och vaknade första gången 03.30 och fick mat. Sen somnade han om och vaknade igen vid 07.30. Enda skillnaden va att han somnade en timma senare än vanligt. Annars ingen skillnad alls. Men jag där emot har inte sovit bra! Hade oerhört svårt att somna igår och sen vaknade jag flera gånger och kunde knappt somna om efter att ha matat honom första gången. Ovant att inte ha min bebis hos mig:) haha!

Idag har Ville tillbringat ett par timmar hos sin faster för vi har stooooor-städat hemmet! Enklast att göra det utan avbrott så då fick han va där ett tag. Det hade gått så bra så:) och hemmet är skinande rent:) så skönt att ha det gjort. Behövs ibland en sån där rejäl röjar-dag. Va ju väder för det med! Usch! Vilket skit väder det har varit!
Satte upp ramar med kort på vår älskling med <3 blev så fint så!

Men imorgon blir det bättre:) gött!
Är dags för "besiktning" imorgon med hos BM. Spännande och se om man klarar sig utan ombesiktning;) och efter det är det återträff med föräldragruppen.

Har även bestämt idag att vi ska döpa Ville i Limmared:) i södra åsarps kyrka.
Så ska ringa till prästen snarast och höra när han har tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...