ZzzzzZzzzZzz

Date: 2012-06-07 Time: 21:58:29 \ Category: Allmänt

Snark! Jag är trött, Ville väckte mig tidigt imorse och han är envis ikväll och vill inte somna. Utan ligger och tittar och dregglar:) haha, tokiga barn:)

Vi va hos BVC idag, prinsen väger nu 5815gr och är 57 cm lång <3 min sötnos:) han växer så det knakar!

Imorgon ska vi nog köpa ett babygym till prinsen, så han kan ligga och titta runt lite:)

Förresten hur i hela friden slutade inte greys igår då??? Aaaahh!! Lexie dog:( usch så hemskt! Så ska man vänta ända tills i höst innan man får veta hur det gått för de andra och vad som händer! Skit med! Satt och grina redan efter första kvarten...haha! Lite blödig ja! Skyller på amnings-hormoner;)

Nu har plutten somnat, så då kryper jag ner mer. Imorgon väntar promenad och handling:)

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...