Låt mig presentera: Fru Dubbelhaka!

Date: 2012-03-23 Time: 11:15:56 \ Category: Allmänt

Ja, tack tack för applåderna! Nej ni behöver inte resa er upp för min skull;)
Jo då, nu är det oundvikligt; dubbelhakan har
Kommit ifatt mig! Skrämmande sak! Antar väl att man sväller som mest de här sista veckorna. Tog även ett kort på magen min, sedd uppifrån. Den ser ut som en gigantisk jordglob! Jösses! Haha!

Sitter ute nu och njuter av solen:) helt underbart! Så varmt! Passar på att fylla porerna med härligt d-vitamin! Denna bleka gigantiska kropp behöver det!

Har de senaste nätterna drömt att förlossningen drar i gång. Sakta men säkert:) men inget händer i verkligheten. Men men, har ju faktiskt tre veckor kvar. 3,5 vecka. Så det är ingen fara. Dessutom är jag inställ på övertid. Men allt annat är ju en bonus;)
Fredrikas bebis va beräkna att komma igår. Men han vill inte heller dyka upp! Han trivs bättre inne i den trånga magen, envisa barn;)

Nu är det helg igen! Jag är imponerad av hur fort veckorna går! Speciellt vardagarna, helger är mer långsamma tycker jag. Men de senaste tre veckorna har bara blåst förbi! Oroligt! Trodde ändå att från v 30 skulle tiden gå plågsamt långsamt. Men icke! Den kan få lugna ner sig lite ner bebisen kommit så man får njuta längre av den mysiga tiden, men då går den väl
Bara fortare skulle jag tro! Packade även BB-väskan igår:) helt overkligt! Där satt jag och valde ut vad vårt barn ska ha på sig när h*n kommer hem:) kan inte tro det! <3

Kollade Skatteverkets sida tidigare i veckan med, jag fick en mycket glad överraskning! Känns passande då man inte blir tät av att vara mamma-ledig:) vi behövde det!

nähä gott folk! Nu ska Fru Dubbelhaka hämta mer kaffe och sola vidare en stund:) trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...