Oj då!

Date: 2012-03-12 Time: 11:05:54 \ Category: Allmänt

Blev visst ett tag sen ja uppdaterade. Lyckas glömma av det där. Föredrar att göra det från mobilen med eftersom det är så smidigt att ladda upp bilder samtidigt:)
Vad har hänt? Jo graviditeten löper på fint:) växer i full fart! Har en oerhört aktiv bebis där inne! <3
För två veckor sen va jag hos bm, då hade magen bara exploderat fram! Har ju hållt mig på stadiga 2 cm "växt" / gång. Men inte denna gången inte! PANG 4 cm! Vi drog till med det dubbla:) men ska det va så ska det va;) så då i v 33 va mitt sf mått 33. Idag ska jag åter till bm och är i v 35 idag så det lär ju bli spännande och höra hur mkt den vuxit nu. Hon skulle även känns efter idag om huvudet fixerat sig. Den har legat neråt de andra gångerna med.

Vad mer?
Vi fick lilla rycket i söndags förra veckan och drog igång ett projekt som innebar måla och tapetsera sovrummet! Dragit ut på detta nog så länge och jag ville verkligen ha det klart innan bebisen kommer. Så vi körde på! Kunde väl inte göra allt för mkt då man inte är så smidigt och har ont överallt. Men klart blev det och mkt fint blev det med:) lägger upp bild här!

Jo mormor och morfar va här i förra veckan:) dom stannade två nätter, på vägen mot Norrland. Va trevligt med lite besök, då jag/vi inte får det allt för ofta.
Vi va på ikea och tittade runt lite. Dom hade med sig spjälsäng och babyskydd som Johanna fixat åt oss:) super-nice! Vi är så nöjda:)
Så nu är allt klart för bebisen, bara att komma ut lilla vän! Vi väntar med spänning på att få se vad du är för en liten krabat <3

Slänger upp lite bilder här på nya tapeten, en bild på magen från förra veckan v 34, och kanske på lite annat:)
Så ska jag försöka komma ihåg att uppdatera efter mitt besök hos bm idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...