Temperaturen är hög uti kroppen!

Date: 2012-03-27 Time: 19:32:44 \ Category: Allmänt
Närmare 30 än 47,5!

Känns mer som 47,5 idag dock...suck, pust, stånk och stön! Är varm som en kamin idag...usch! Känner sig inte allt för fräsch!


Varit hos BM idag. Nu är vi inne i v,37 och mitt SF mått låg på 35. Denna mage växer hela tiden ;) otroligt! Men en positiv nyhet va att jag har inte gått upp så mkt i vikt som jag trodde. Jag trodde på en 15-16 kg. Men det visade sig istället vara 12-13kg :) Och DET kändes bra! Men det kan ju fortfarande gå uppåt innan min lilla skrutt behagar komma ut:)
Huvudet va fixerat och bebisen verkar må fin-fint! Den kan nu komma när som den helst vill:) Jag tycker ju desto tidigare desto bättre..
För nu kommer den segaste tiden har jag på känn. Sover som en kratta på nätterna och vaknar stup i ett. Då kan man lika gärna vakna stup i ett pga ett barn som vill ha mat och bor utanför magen!

Va iväg en sväng till hälla precis..gick in på hm och köpte mig lite nagellack och en amningsbh...bra att ha! In på ica en snabbis med och där köpte jag Breaking Dawn:) Ska kolla på extra-materialet sen! Såg den senaste trailern igår..LÄNGTAR!! Men hade gärna sett mer i trailern av själva filmen än vad man fick se.

Stackars Fredrika går och trampar på övertid..5 dagar över tiden hittills! Envisa unge! Hon har lite värkar, men inget som är regelbundet. Fy vad jobbigt det måste vara! Men ljuspunkten är ju att inom 10 dagar kommer han att vara här. För om 10 dagar har hon gått över 14 dagar. Härligt:) ingen mer väntan! Även om man vill komma igång av sig självt.
Klart han är väl sur! Och tänker det att ni har hindrat mig så många gånger från att komma ut så nu jävlar tänker jag stanna här inne! hahaha! Så är det säkert!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...