Ändrade planer

Date: 2012-11-09 Time: 20:38:52 \ Category:

Blev ingen shopping idag. Utan vi tar det imorgon istället. Åker till erikslund med Tiina och Ville. Så ska vi handla lite smått och gott. Framförallt en present till Orre :)
Har redan bestämt vad vi ska ge till pappan i huset :)

Kvällen har varit lugn. Va förbi Tiina en sväng på en kopp kaffe. Sen har jag och Ville badat. Orre sticker snart till jobbet.
Denna helgen suger apa! Han jobbar natt. Inatt börjar han som vanligt.
Men lör-sön är det 12 timmars som gäller. Hur tråkigt som helst!
Känner mig som världens mest ensamma person de helgerna.
Det är stunder som dessa som jag kan önska att vi bodde i limmared/Tranemo. För där hade jag aldrig behövt va ensam. Massa folk runt omkring hela tiden. Alltid någon som man kan umgås med.
Jag förstår att folk inte kan vara tillgängliga hela tiden, är inte där skon klämmer. Utan bara det att jag har inte så stor social krets här. Vilket inte stört mig innan, och gör väl inte direkt nu heller. Men stundtals kan man önska att man hade lite större krets. Man vill ju inte vara ett påhäng liksom.

Så ni få stackare som jag pratar med, ledsen om jag är klängig, bara lite socialt utsvulten ;)

Förresten, jag har lätt den snyggaste bakgrunden på min mobil <3


Kommentarer
Postat av: Mia

Du får jättegärna höra av dig om du vill umgås :)

2012-11-10 @ 07:35:05
URL: http://miauhlin.blogg.se
Postat av: Emma

Tack Mia :)

2012-12-10 @ 06:56:24
URL: http://Eskaxelsson.blogg.se
Postat av: Emma

Tack Mia :)

2012-12-10 @ 06:56:59
URL: http://Eskaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...