Död åt nappar!

Date: 2012-11-15 Time: 06:55:07 \ Category:

Jag tror jag blir tokig på våra nappar till nappflaskan! Vi har nr 3, som är till för välling, av märket mam. Men det är helt värdelösa! I natt tog det ca 30 min att mata Ville! Underbart! Eller inte!
Det blir stopp i dom hela tiden. Han äter en liten stund, sen skriker och då får jag skaka om hela flaskan eller trycka på nappen så flödet kommer igång igen.
Orkar man med det? Nä! Verkligen inte!
Ännu mera tröttsamt när man vet att snart ringer klockan, snart ringer klockan, måste sova lite till för att orka.
Idag ska jag köpa större nappar, se om han kan hantera dom. Annars så får ja köra "Old school" - ta fram en nål och göra hålet större.
Det är samma strul på morgon och kvällen. Tröttsamt!

Torsdag idag, en dag närmre helgen. Sen lite ledigt tillsammans med familjen :)
På lördag, dag, så ska det städas hemma! För just nu är det inte särskilt vackert någonstans. Sen på kvällen ska vi på bio 😃 längtar ihjäl mig!!

Kläderna jag beställde åt Ville inför jul och nyår har kommit :) otroligt söta! Är så nöjd! Han kommer bli den tuffaste, sötaste prinsen av alla ❤


Kommentarer
Postat av: Syster

Snart ringer klockan, snart ringer klockan. Ja det märks att du är trött

2012-11-15 @ 18:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...