En lång men härlig dag

Date: 2012-11-29 Time: 21:59:04 \ Category:

Dagen började kasst! Missade tåget och fick slängde ut 500kr till för en ny biljett. Apa!
Pussade min älskade son 100 ggr innan jag gick ur bilen! Älskade sötnosen! Saknar honom sjukt mkt! Han är i vanliga fall ganska så morgonpigg. Men idag fick jag väcka honom :) tror minsann han kände på sig att mamma skulle bort och ville njuta av hennes sällskap extra länge ;)

Sen hoppade jag på tåget. Va framme hos Agge runt 13.30. Blev massa bebismys och skratt och prat! Saknar henne massa jämt!
Det va så roligt att få träffas och att få träffa lilla Viggo ❤ så bedårande söt!
Längtar till nyårsafton som vi ska spendera tillsammans :)

Nu har jag precis landat i soffan hos mormor och morfar. Är helt slut! Blir tidigt i säng ikväll.
Får se hur länge man klarar av att sova imorgon. Vanan gör väl att man vaknar 07 ändå ;)

Glömde ju lägga upp bild på min superfina adventsljusstake som jag meckade ihop kl 22.00 igår :) äntligen är hemmet redo för advent :)

Saknar mina killar där hemma så mkt! Hoppas de sover gott i natt :)
Kärlek till er ❤


Kommentarer
Postat av: Johanna , Wilmers mamma

Vilken mysig dag! :) Och vad duktig du är som hinner med så mycket på dagarna, adventljusstaken är megasnygg!!

2012-11-30 @ 08:01:52
Postat av: Emma

Haha :) tack Johanna :)

2012-11-30 @ 12:46:54
URL: http://Eskaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...