Härliga helg!

Date: 2012-11-25 Time: 11:23:14 \ Category:

Ja vilken bra helg vi haft:)
Ville har gett sin mamma sovmorgon hela helgen! Sovit hela nätterna i en vecka nu. Sen har han vaknat vid 06 och därefter somnat om till 8.30! Hur skönt är inte det?! Underbart!

Igår va vi på julmarknad här i skultuna. Ingen vidare stor marknad men liten och mysig.
Och på kvällen när Orre slutat jobba åt vi pizzabuffe med Tiina och Tomas :) mums!

Idag har vi redan varit ute på långpromenad.
Vi gick med matlåda till pappa på hans jobb. Efter det vidare till prästgärdet. Nu väntar jag på att han ska vakna sen ska vi en sväng till dollarstore. Spana in deras julgardiner. Tog upp min lilla jullåda från förrådet igår :) ska börja lite smått att göra fint hemma. Då jag inte är hemma nästa helg när första advent är så får jag lov att tjuvstarta lite har jag bestämt :)

Uppdaterar lite mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...