Julkort, check!

Date: 2012-11-16 Time: 20:19:52 \ Category:

Nu har vi tagit kortet som ska användas till julkorten som vi ska skicka ut :) sötaste tomte-nissen på denna jord :)
Ska nog ta lite fler så man har lite mer att välja mellan.
Valet står mellan: söt och söt och sötaste ;) alla kort är fina på prinsen min!

Det blev minst sagt ingen liten power nap innan! Ville somnade i bilen, sov vidare när jag bar upp honom. Och sen sov han i två timmar. Jag däckade lika länge också :) gött som tusan!
Men!
Man får lida för det också. Nu kommer det istället bli omöjligt att somna ikväll. Får sitta uppe halva natten säkert! Det orkar vi inte med.

Det är numer nästan stört omöjligt att mata Ville i sängen på kvällen. Inte pga napparna, för de upptäckte vi felet med.
Utan ungen ligger ju inte still! Han ska vända sig 17 varv samtidigt som flaskan är i munnen... Suck! Sen när han är färdig och i vanliga fall alltid bara vänt sig åt sidan och somnat, så ska han numer lägga sig på mage och stirra ut genom "gallren" på sängen ;) och snurra, snurra, snurra.
Ja dom blir inte lättare att handskas med iaf de här barnen ;)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mitt små godis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...