Måndag igen

Date: 2012-11-26 Time: 07:04:31 \ Category:

Veckorna rullar på i skrämmande takt! Nu är det måndag igen och jag sitter på bussen till jobbet.
Halvtid i två dagar nu. Orre jobbar em.
Så vi möts hemma och äter lunch tillsammans sen är det adjö.
Ja vi hinner inte tröttna på varann iaf ;)

Jag har sån julstämning hela tiden :) tog fram julstjärnorna i vardagsrummet igår. Köpte gardiner på dollarstore. ( som jag inte vet om ja är helt nöjd med )
På onsdag ska jag städa ordentligt när orre ändå är hemma på fm och kan ta Ville under tiden, så blir det inga avbrott :)

Måste tvätta och packa med. För på torsdag åker jag neråt landet igen. Denna gången alldeles alena. Hur ska det gå? Hur ska mamma va utan sin bebis i 4(!!) dagar? Saknar honom redan när jag tänker på det.
Men samtidigt ska det bli så himla roligt att få umgås med nästan alla av de "gamla" härliga människorna jag alltid umgåtts med :)
Ska även baka pepparkakor med mina underbara 4 systerdöttrar. Något som jag gör och gjort varje år i säkert 5-6 år. Mys! En härlig tradition :)
Träffar dom så sällan så då är det kul att kunna göra något speciellt med dom. Krävs inte mkt för att göra något speciellt :)

Men först av allt så jag ska träffa älskade lille Viggo och min fina bästa vän Agge ❤
Det ska bli så roligt!

Allt detta har jag väl säkert redan skrivit 100 ggr, men ser man fram emot något så får man lov att upprepa sig lite tycker jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...