Ordningen återställd?

Date: 2012-11-23 Time: 07:04:14 \ Category:

Det undrar jag. Det här med sömn kan man diskutera hur mkt som helst när man har småbarn:)
Ville har ju sen ett par månader tillbaka sovit hela nätter. Vilket varit ljuvligt. Men nu har det varit lite sisådär med sovandet nattetid i ett par veckor. Han har vaknat en gång per natt. Fast det har jag inte ont utav alls.
Fullt förståeligt att han är hungrig när han vaknar vid 03-04. Han åt ju sist kl 20 liksom.
Är ju endast BVC som säger att de behöver inte äta nattetid från att de är 6 månader. Men spela roll!
För mig är det inget problem. Visst är man mer trött de dagar man ska jobba. Så är det. Men som småbarnsförälder är man alltid trött ;) ingår liksom i paketet man valde när man skaffade barn :)

Men nu så har han sovit hela nätter hittills hela denna veckan. Så denna lilla fas han haft kanske han är på väg ur då. Återstår att se.

Sitter på bussen på väg in till stadshuset nu. Dags att jobba lite.

Idag kl 15.20 är det exakt 7 månader sen Ville såg dagens ljus för första gången <3 lilla älsklingen! Tänk så mkt som hänt de senaste 7 månaderna. Hur fort de utvecklas och blir små personer:) helt galet!
Och min yngsta systerdotter - Jennie blir stor tjej idag. 3 år. Grattis till dig din lilla goding! Moster kommer nästa helg med presenter :)
Tänk lilla Jennie vägde två (!!) kg mindre än Ville när hon föddes :) haha! Helt sjukt! Hon va minsann en liten plutt. Som en liten ljuvlig docka!

Förresten så har ja fått en grotesk finne som krupit upp och satt sig rätt under min högra näsvinge! En sån där djävul som inte syns men gör sjukt ont! Ser ut som halva näsan ska ta fart och flaxa iväg snart! Aj! Och ugly!
Det va det ja! Intresseklubben antecknar ;)

Fynd gjorde jag igår på lager 157. En top för 15 kr och en annan för 40 kr. Fick en halsduk då vi va en av de första 100 kunderna :) tack för det!

Nu måste jag titta upp på vägen innan ja blir åksjuk.
Ha en bra dag gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...