På promenad

Date: 2012-11-12 Time: 20:32:27 \ Category:

Idag har vi varit inne i stan och gått en liten promenad med Johanna och Wilmer :) blev ett besök på barnshoppen med, titta runt lite bland allt smått och gott. Blev en jacka inhandlad till Ville, en mer vinter-jacka. Det behövde han.

Sen har jag tvättat lite här hemma idag. Va ett smärte berg med tvätt! Ja, man får inte mindre att göra med en liten prins i familjen ;)

Jag har även bokat tågbiljett till min nästa resa neråt landet :) åker en dag tidigare än planerat för att spendera dagen tillsammans med Agge och lille Viggo :) som jag längtar!! <3
Ska bli hur mysigt som helst.
Dock kommer jag ha grym separationsångest från min älskade son :( usch! Känns som en evighet jag ska vara borta från honom. Inte kul!
Men samtidigt ska det bli skönt att få göra nått för bara mig själv. Jag ska sova :) hela nätter och förhoppningsvis ta sovmorgon varje morgon jag är borta :) LYX!!

Nu är det lite tv som gäller innan natten kommer. Blir tidigt i säng för jag ska upp och jobba imorgon.
Natti natti ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...