Sjuklingar

Date: 2012-11-04 Time: 08:50:31 \ Category:

Jag och Ville är sjuka. Han åkte på en dunder förkylning på vägen hem från limmared och han har smittat mig. Mår bajs!
Inte längesen jag va förkyld heller. Men då klarade Ville sig. Men inte denna gången tyvärr. Hoppas det går över snabbt.
Ap tråkigt att äta mat när man inte känner smak på den!

Det gick bra att köra hem igår. Ville sov ända till Örebro. Duktig kille :)

Tråkigt att åka hem tyckte jag. Hade gärna stannat längre :) men samtidigt skönt att komma hem också. Och träffa orre. Ville blev så glad att se sin pappa igen <3
Men snart ska jag ner igen. Fast då åker jag ensam. Ska på lite party nämligen och orre vill inte följa med

Vi va på gekås i torsdags och handlade massa. Är i princip klar med alla barnens julklappar. Lite mer till Ville ska handlas och någon mer sak till Emelie och Nathalie tror jag. Sen är det klart :) skönt! Slippa stressa!!

På måndag är det jobb som väntar, om jag frisknat till dvs, ska bli kul att göra nått nytt :) för nu är det nya arbetsuppgifter som gäller. Det jag gjort de andra veckorna är klart. Spännande!

Vi provade dop-klänningen med, för skojsskull. Och den passade så fint så :) sen om nu detta dopet kommer bli av eller inte är en annan sak. Inte så lätt att få till det iom att jag vill ha det i limmared. Vi får väl se.
Köpte en tomtedräkt till Ville också, som vi provade. Så sjukt söt!!

Grattis på födelsedagen kära puppan min! Snart kommer även bebisen <3 inte många dagar kvar nu!! Så spännande!

Nu ska vi äta lite god mat:)

Detta va gårdagens inlägg som inte gick att publicera igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...