Snipp snapp snut, så va sagan slut

Date: 2012-11-18 Time: 11:54:00 \ Category: Allmänt
.....
Nu är det över, inga fler filmer från Twilight-sagan.
Förväntningarna va höga när vi stod i kön med vårt popcorn och dricka. Lång väntan på denna sista delen. Och man blir inte besviken!
Och sista filmen va helt underbar!! Men på tok för kort enligt mig :) Hade lätt kunnat sitta där flera timmar i sträck!
Åh så bra den va!! Men för er som inte fattar allt med filmen säger jag bara :
Läs böckerna för gudsskull! Är så mkt man missar genom att bara se filmerna, och böckerna är sjukt bra!
 
Trevligt sällskap med :) Johanna och Tiina va med.
Efter filmen gick jag och Tiina en sväng till pitchers. Tog en öl och pratade lite. Men det va så mkt folk och livat så vi satt kanske bara en halvtimma sen åkte vi hem.
Ingen som hade direkt ork till något längre.
 
Idag fick jag en rejäl sovmorgon! Härligt! Klev upp ur sängen kl 10,00. Lyx!
Ikväll är det mys som gäller. Jag och Orre ska titta film och mysa i soffan när Ville har somnat dvs. En och annan godis-bit ska nog slinka ner också ;)
MUMS!
 
Ska ladda maskinen med tvätt och försöka röja upp lite här hemma. Förbannat grus som dras in med vagnen varje gång. Blir tokig på att kliva omkring i det.
 
Nu ska jag mata mitt barn.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...