Söt!

Date: 2012-11-28 Time: 20:31:17 \ Category:

Har sagt det innan och säger det igen!
Jag hat världens sötaste barn! Han är så bedårande söt att det är inte klok :) mammas älskling!

Köpte julstjärnor idag, blommorna alltså, och satte i köket. Det va pricken över i:et! Riktigt fint blev det, är så nöjd:)

Ska börja mecka med adventsljusstaken snart. Och kanske skulle packa klart min väska också ;)
Seg-Olle det är jag det. Skjuter upp det tråkigaste till sist :)

Sen har nötterna på fk betalat ut fp till mig, trots att jag inte lagt in om någon sen september. Jag plockar inga dagar alls nu när jag jobbar. Störande! Måste man sitta i telefonkö i en evighet imorgon för att prata med dom. För att dom klantar sig! Tröttsamt!

Nu lite bilder på min älskade son


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...