Sovmorgon

Date: 2012-11-17 Time: 11:05:16 \ Category:

Idag får pappa sovmorgon. Mamma ska få det imorgon, för ikväll ska vi (jag, Tiina & Johanna) på bio. Äntligen ska jag få se den sista delen av breaking dawn! Och den håller på rätt länge. Då är det skönt att få sova lite längre imorgon. Men jag fick faktiskt sovmorgon idag med :) duktiga lille Ville. Han sov hela natten, vaknade 05.40 och fick mat. Sen somnade han om och vaknade typ 08. Härligt!

Nu sitter vi hemma hos kickan, har druckit sisådär 100 koppar kaffe ;)
Ville sover gott i sin vagn.
Ska snart knata hemåt. Vill inte väcka honom riktigt än.

Igår va det en mkt lugn kväll.
Ville och jag hade massa mys. Pappa va iväg med massa andra gubbar och drack äcklig whisky.
Fick massa goda pussar av min fina son ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...