Bildinlägg!

Date: 2012-09-11 Time: 10:18:11 \ Category: Allmänt
ff

Här kommer ett gäng bilder på....taadaaaa! Ingen mindre än Ville :) Svårt att gissa det va ;)
Tog en del bilder på sötisen igår och sen så slänger jag med lite andra också. Kommer bli dyrt den dagen jag ska framkalla massa :) Hur kan man sålla vilka man ska framkalla och inte? När han är så fin min lilla juvel <3
 
Vi gjorde inte så mkt mer igår efter jag skrev inlägget. Tog en promenad tillsammans ihopp om att skrutten skulle somna lite, då han va gnällig hela dagen. Men icke! Han kämpade emot sömen.
Senare på kvällen vände humöret dock och han blev sitt glada jag igen :)
 
Orre jobbar två nätter nu. Så igår va första natten som jag och Ville va själva här. Vaknade vid 04,20 och gav plutten mat. Sen knäppte det överallt och massa ovana ljud så jag inbillade mig att någon tagit sig in i lägenheten och gick runt här.
"Jaha, tänkte jag, fint, då vaknar man väl död imorgon". Nått pucko som tagit sig in här och ska råna oss...
Ja, bra inbillningssjuk är man ibland. Så man tro sig höra och se saker som inte ens är där.
 
Nu har vi varit ute på en snabb-promenad. Regnet närmade sig så vi gick in igen, huvudsaken va att Ville somnade iallafall. Och sover än, tackar för det :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Personlig text om dig själv...